"Tak Suka Saya Jangan Follow. Dosa Dan Pahala Di Tentukan Allah swt."



***Nampaknya masih tidak berhneti perdebatan di laman sosial Nabila Huda dan baru-baru ini,

*pelakon ini sendiri sempat berpesan kepada peminatnya agar bertenang dan berhenti bertekak sesama sendiri .


“Tak suka saya jangan follow . Simple . Dosa dan pahala kan ditentukan oleh Allah swt . Tak kisah la macamana jahat dan teruknya saya di mata anda , yang berhak nilai saya adalah dia,” antara kata-kata Nabila menjelaskan situasi di ruangan komen pada akaun Instagram miliknya .

*Jika dilihat daripada komen tersebut , Nabila juga menegaskan bahawa dia tidak memegang minuman keras sebaliknya ia dipegang oleh rakan-rakannya . Mungkin sudah lalu dengan perkara tersebut , pelakon ini juga menyatakan dia sentiasa memaafkan mereka yang selalu menghentam dirinya .



0 Response to ""Tak Suka Saya Jangan Follow. Dosa Dan Pahala Di Tentukan Allah swt.""

Post a Comment