Panyanyi "KUN ANTA" Diaibkan Oleh Rakyat Malaysia, Ini Fakta Yang Buat Ramai Pembaca Tercengang!


[HUMOOD 'DIGUNAKAN']

#Baru-baru ni heboh tentang penasyid Humood Al-Khudher yang telah menghadiri majlis perkahwinan#SyawalFiqa untuk mengalunkan nasyid #kunAntadisertakan dengan tarian-tarian yang bercampur lelaki dan perempuan... Perkara ini seolah-olah telah memburukkan namanya yang baik..

#Kenapa?

-Humood ini merupakan menantu kepada ulama yang termasyhur iaitu, Dr Tareq As-Sweidan..

#Apa kaitan Dr Tareq ini dengan perkara yang mengaibkan ini?

-Dalam satu sidang media, berlaku temubual antara Humood dan Dr Tareq sesudah Humood baru mendirikan rumah tangga dengan anak perempuan Dr Tareq ketika itu..

#Dr Tareq berkata tentangnya :

"Humood adalah seorang yang beradab serta mempunyai akhlak yang soleh. Semoga Allah menjadikan keseniaan yang beliau miliki bermanfaat untuk Ummah.
#Ayah beliau merupakan orang yang sangat baik, saya sangat rapat dengan ayahnya. Kami juga terlibat dengan aktiviti-aktiviti dakwah islam dan daripada situlah kami menyusun anak-anak kami untuk bersatu menjadi satu keluarga yang baik.."

#Jadi, post ini bukanlah untuk memaksumkan beliau, tetapi supaya orang yang seperti beliau dihormati kedudukannya dan tidak sewenang-wenangnya 'digunakan' ke arah yang tidak baik dan juga untuk tidak menghilangkan rasa 'respect' mertuanya kepadanya..

#Semoga Allah merahmati kita..

#Mohon sebarkan artikel ini agar semua rakyat Malaysia dapat mengambil pengajaran. Jika tidak reti nak hormat diri sendiri, tolonglah belajar untuk hormat orang lain. SHARE!

#Jangan baca kisah INI jika anda korek hidung . Takut tersentap . Jika nak baca juga, kami tidak bertanggungjawab dengan apa-apa kecederaan. Nak baca juga? KLIK SINI

0 Response to "Panyanyi "KUN ANTA" Diaibkan Oleh Rakyat Malaysia, Ini Fakta Yang Buat Ramai Pembaca Tercengang!"

Post a Comment